No Cure No Pay

ROMASS heeft klanttevredenheid erg hoog in het vaandel staan. Zo werken we alleen met kwalitatieve onderdelen en vooraanstaande merken, zijn onze monteurs zeer professioneel en hoog opgeleid, verstrekken we enkel duurzame en kwalitatieve oplossingen en proberen we voor ieder budget een passende oplossing te vinden. Dit alles doen we om alle klanten een goede ervaring te bieden.

 

Om deze reden hanteren we een no cure no pay beleid. Wat dit beleid precies allemaal inhoudt kan je hier lezen. Indien je hier nog vragen over hebt kan je altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.

Je hebt een probleem dat wij niet op kunnen lossen

Je hebt een storing aan een garagedeur, toegangshek of rolluik. Na het inplannen van een afspraak komt er een monteur bij je langs. Na de inspectie van de monteur wordt er vastgesteld dat de monteur je geen oplossing kan bieden of het probleem kan verhelpen. Een reden hiervoor kan zijn dat wij niet over de juiste onderdelen en/of technieken beschikken, we de situatie onveilig achten of de deur te verslechterd is om nog in aanmerking te komen voor een reparatie. In deze gevallen kan je gebruik maken van ons no cure no pay beleid en hoef je niks af te rekenen, zelfs de voorrijkosten niet!

Je hebt een probleem dat wij wel op kunnen lossen

Na de inspectie van de monteur is de oorzaak van het probleem vastgesteld en bied de monteur je een oplossing. Indien je geen gebruik wenst te maken van de oplossing omdat je er nog over wil denken, je de onderdelen te duur vindt, je een offerte wenst, je een second opinion in wil schakelen, de kosten wil vergelijken bij een andere firma, je voorkeur uitgaat naar een ander merk of je van mening bent dat de oorzaak van het probleem ergens anders ligt dan door de monteur vastgesteld is kan je geen gebruik maken van ons no cure no pay beleid. Het no cure no pay beleid geldt enkel in de gevallen waarin we geen oplossing kunnen bieden. In de bovenstaande voorbeelden hebben we je wel een oplossing geboden en kies je er zelf voor om hier geen gebruik van te maken. In dit geval dien je de kosten van de afspraak af te rekenen bij de monteur. De kosten van de afspraak zijn variabel en kun je zelf berekenen tijdens het aanmelden van de storing of door ons te bellen en hier naar te vragen.

Overige situaties

Wanneer je niet thuis bent op de bevestigde dag en tijd, je de monteur niet in je woning toelaat of wegstuurt of je de afspraak te laat annuleert kan je geen gebruik maken van ons no cure no pay beleid. Bevestigde afspraken kunnen uiterlijk de voorgaande werkdag tot 15:00 kosteloos geannuleerd worden. Niet bevestigde afspraken kunnen te allen tijde kosteloos geannuleerd worden. Wanneer je te laat annuleert, de monteur weigert of niet thuis bent ten tijde van de afspraak dien je de kosten van de afspraak af te rekenen en kan er geen gebruik gemaakt worden van ons no cure no pay beleid. De kosten van de afspraak zijn variabel en kan je zelf berekenen tijdens het aanmelden van de storing of door ons te bellen en hiernaar te vragen.

Misbruik

Indien er opzettelijk misbruik gemaakt wordt van onze dienst kun je je niet beroepen op ons no cure no pay beleid. Hieronder wordt onder andere verstaan het opzettelijk verstrekken van onjuiste informatie waardoor wij niet op afstand vast kunnen stellen of we je installatie kunnen repareren of de kosten van de afspraak hoger uitvallen dan op voorhand vastgesteld zijn.