2. Contact (Odyssee Integratie, 2018)
Neem contact met ons op

Helaas is het niet mogelijk om vooraf een definitieve offerte op te vragen. We kunnen vooraf alleen prijsindicaties geven welke opgebouwd worden uit onze vaste tarieven. Indien je onze servicemonteurs inschakelt zullen zij altijd proberen het defect onmiddellijk te repareren en niet eerst een offerte opstellen. Je kunt zelf een prijsindicatie berekenen door onze pagina met tarieven te raadplegen.

ROMASS werkt met vastgestelde tarieven welke je akkoord hebt bevonden tijdens het aanmelden van je storing of tijdens het afsluiten van je serviceovereenkomst. We kunnen dan ook geen klachten in behandeling nemen over de toegepaste tarieven.

Conform onze algemene voorwaarden dekt onze garantie enkel de eventueel geleverde artikelen en niet onze reiskosten, werkuren of verzendkosten. Garantieaanvragen betreffende deze dienstverlening zullen dan ook niet in behandeling worden genomen.

Indien je een storing wilt laten oplossen of een reparatie wilt laten uitvoeren door een van onze monteurs dien je hiervoor online een afspraak te maken. Helaas is het niet mogelijk om storingen per email aan te melden.

Je kunt je afspraak tot maximaal 24 uur van tevoren nog verplaatsen of annuleren, weekenddagen worden hierin niet meegerekend. Indien je de afspraak later annuleert of verplaatst kan het zijn dat we annuleringskosten in rekening brengen overeenkomstig met onze algemene voorwaarden.

Bezig met versturen
romass_foto27s45

Ons online formulier lijkt niet te werken op dit moment. Wellicht kan het updaten van uw browser dit probleem verhelpen.

Inloggen...